Katedra Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego
W skład Katedry wchodzi 5 pracowników badawczo-dydaktycznych, 5 pracowników dydaktycznych i jedna osoba na stanowisku administracyjnym. Zainteresowania naukowe pracowników Katedry realizowane są w obszarach: marketingu (marketingowe aspekty kreowania wartości przedsiębiorstwa, komunikacja marketingowa, marketing społecznościowy, kreowanie indywidualnych relacji klient-firma na rynkach masowych, zarządzanie relacjami biznesowymi, e-marketing); zarządzania marką (strategiczne zarzadzanie marką, marka na rynku międzynarodowym, zachowania konsumentów wobec marek); międzynarodowych stosunków ekonomicznych (procesy integracyjne we współczesnym świecie, funkcjonowanie Wspólnot Europejskich, regionalne aspekty integracji, fundusze strukturalne, procesy decyzyjne i zarządcze w Unii Europejskiej, handel zagraniczny); zarządzania innowacjami w ujęciu międzynarodowym (małe i średnie przedsiębiorstwa, innowacje otwarte). W obszarze dydaktyki kluczowymi przedmiotami wykładanymi przez pracowników Katedry są: Zarządzanie relacjami biznesowymi, Budowa relacji z klientem i komunikacja interpersonalna, Marketing, Marketing usług, Marketing Międzynarodowy, Zarządzanie marką, Strategic Management, Product Management, Brand Management, Social Media Marketing, Funkcjonowanie przedsiębiorstwa na Jednolitym Rynku Europejskim, Proces decyzyjny i zarządczy na Jednolitym Rynku Europejskim, Handel zagraniczny, Eurologistyka, Certyfikacja CE, EU Projects for Business, Pozyskiwanie środków unijnych, Podstawy zarządzania logistyką, Negocjacje, Komunikacja i negocjacje w biznesie, Méthodes des recherchers en business, Business Research Methods, Fundamentals of Research Methodology. Uzupełniają je liczne autorskie przedmioty z zakresu innowacji, marketingu korporacyjnego, B2B Marketing, E-Marketing, E-Business Strategies, komunikacji marketingowej, interpersonalnej i kształtowania wizerunku, pozyskiwania kapitału finansowego, europejskiej polityki regionalnej, ekologicznych uwarunkowań działalności rynkowej, prawa. Pracownicy Katedry prowadzą zajęcia w języku polskim, angielskim i francuskim, często są realizatorami przedmiotów obieralnych, kształcą studentów na zawodowym, uzupełniającym i doktoranckim poziomie kształcenia.
Chcesz się dowiedzieć więcej o Katedrze Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego PŁ
Link do prezentacji
Skład osobowy Katedry:
Kierownik: prof. dr hab. Jacek Otto
-
dr Agata Drabek
adiunkt w grupie pracowników dydaktycznych
-
dr hab. Marianna Greta, profesor uczelni
profesor uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
-
dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk, profesor uczelni
profesor uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
-
dr Jarosław Kowalski
adiunkt w grupie pracowników dydaktycznych
-
dr inż. Aleksandra Makowska
adiunkt w grupie pracowników dydaktycznych
-
dr hab. Robert Stanisławski
profesor Uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
-
dr inż. Dagna Siuda
adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
-
dr Ewa Tomczak-Woźniak
adiunkt w grupie pracowników dydaktycznych
-
dr inż. Iwona Wilk
adiunkt w grupie pracowników dydaktycznych
-
mgr Alicja Musiał-Paczkowska
sekretariat Katedry
Dane kontaktowe:
Adres: 90-924 Łódź ul. Wólczańska 215
Telefon: 042 631 36 81
Faks: 042 042 631 28 62
E-mail: w8k81@adm.p.lodz.pl
Sekretariat Katedry: pokój 28 (Budynek B-9)